Zamówienia dla instytucji publicznych
Jeżeli chcesz złożyć zamówienie dla INSTYTUCJI PUBLICZNEJ / STOWARZYSZENIA / SZKOŁY z odroczonym terminem płatności, lub uzyskać fakturę NABYWCA/ODBIORCA, zapraszamy do zapoznania się z poniższym artykułem.
Gifthome.pl od lat jest wiarygodnym partnerem instytucji publicznych, stowarzyszeń czy fundacji. Zrealizowaliśmy setki zamówień, dzięki którym można było zorganizować wiele warsztatów, zajęć kreatywnych lub kiermaszy. Teraz możemy zrealizować takie zamówienie dla Ciebie!
Zamówienie z odroczoną płatnością lub fakturą nabywca/odbiorca
1. Po dodaniu do koszyka produktów które nas interesują klikamy PRZEJDŹ DALEJ
2. Uzupełniamy dane
Logujemy się do swojego konta lub zakładamy nowe. Tworząc konto w naszym sklepie automatycznie jesteśmy przypisani do PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, dzięki czemu za każde zrealizowane zamówienie otrzymujemy punkty, które następnie możemy zamienić na korzystne rabaty. Przeczytaj więcej o PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM.
3. Wybieramy sposób płatności PRZELEW ZWYKŁY. Ważne by była to opcja PRZELEW ZWYKŁY, gdyż w innym przypadku sklep przekieruje nas do płatności online lub płatności za towar będzie konieczny przy odbiorze.
Następnie wybieramy sposób dostawy KURIER.
Następnie w ramce UWAGI DO SKLEPU wpisujemy wszystkie niezbędne dane które powinny znaleźć się na fakturze tj.
- dane nabywcy
- dane odbiorcy
- termin płatności domyślnie 14 dni
- czy ma być na fakturze adnotacja np. warsztaty
klikamy zamawiam i płacę.
Po złożeniu zamówienia, pracownik sklepu wystawi stosowną fakturę i prześlę ją na adres mailowy przypisany do konta zamawiającego.